Kasza manna na mleku

przez Filip

Kasza manna na mleku to pyszna i sycąca potrawa, która jest bardzo łatwa do przygotowania. Przygotowanie tego dania zajmuje tylko kilka minut, przez co jest idealna dla osób, które cenią sobie czas. Śniadanie w postaci kaszy manny dostarczy nam dużą dawkę energii na cały dzień!

  • Kasza manna jest bogatym źródłem węglowodanów i błonnika. 
  • Kasza manna to łatwostrawny posiłek, który świetnie sprawdzi się jako pierwsze danie, ale również przekąska lub kolacja.
  • Przygotowanie kaszy manny jest proste i szybkie. Spożycie takiego posiłku da nam mnóstwo energii oraz sprawi, że będziemy najedzeni przez długi czas.
  • Ten i wiele innych przepisów możesz w łatwy sposób przygotować z pomocą robota wielofunkcyjnego!

Ile kalorii ma przygotowana na mleku kaszka manna?

Przyjmując, że kasza manna z powyższego przepisu została przygotowana zgodnie z przedstawionymi wytycznymi, jej kaloryczność może wynosić:

  • 4 łyżki kaszy manny (60g) – około 140 kcal
  • Mleko – w przypadku mleka 2% będzie to około 128 kcal na szklankę mleka, czyli około 256 kcal w dwóch szklankach.
  • Sok do rozcieńczania – od 50 do 100 kcal.
kasza manna przepis

Kasza manna na mleku krowim lub roślinnym to sposób na świetne śniadanie! 

Przygotowana na mleku kasza manna będzie świetnym posiłkiem dla aktywnych osób, ponieważ jest bardzo dobrym źródłem węglowodanów, błonnika i wielu innych składników mineralnych. Dodatkowo jest łatwa do strawienia, co oznacza, że unikniemy rannego uczucia ciężkości w żołądku. Kasza manna dostarczy organizmowi niezbędnej energii do rozpoczęcia dnia.

Kaszka manna w diecie – Dlaczego warto jeść kaszę manę? 

Nie od dzisiaj wiadomo, że dobre śniadanie to podstawa. Pożywne danie, takie jak kasza manna, zapewni nam szereg korzyści takich jak:

  1. Śniadanie to pierwszy posiłek pod długiej przerwie od jedzenia. Zjedzenie go dostarczy nam niezbędnej energii do rozpoczęcia dnia.
  2. Kasza manna na śniadanie poprawi naszą koncentrację, co jest kluczowe w szkole czy pracy.
  3. Odpowiednio przygotowane śniadanie poprawia działanie układu pokarmowego i pobudza trawienie. Dobra jakościowo kasza manna na mleku może przyśpieszyć metabolizm, co jest bardzo ważne dla utrzymania poprawnej wagi. Jest to świetne danie dla osób z chorobami układu pokarmowego.
  4. Regularne jedzenie śniadania obniża ryzyko chorób serca, cukrzycy, otyłości i wielu innych chorób.

Podobne przepisy

Zostaw Komentarz

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.
Akceptuję Czytaj więcej